Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Č

českej.venkovan

22. 4. 2012 8:54
..karma...za tu hádanku na závěr....

;-DR^

2 0
možnosti
MF

Martin Faltyn

22. 4. 2012 8:14
Skvělé!

Jako profesionál jsem se dokonale pobavil nad Vaším blogem. Vystihla jste to tak skvěle, jakobych na tom filmu byl sám  ;-D

Za sebou jste bezpečeně nechala naše "předozadní" filmové kritiky včele s matinkou a dcerunkou Spáčilovými, já nevím přes koho všeho a padlým kritikem Baldýnským konče. R^

1 0
možnosti
KD

smajlítko

22. 4. 2012 8:44
Re: Skvělé!

Díky moc.

I přesto nehodlám fušovat do řemesla nikomu z Vámi jmenovaných. Ještě několik takových zážitků z kina a mohla by mi rupnout nějaká důležitá cévka v mozku ;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 45
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 953x
Považuji za ztracený den, kdy jsem nikoho nepobavila. Miluji život takový, jaký je a lidi, které v něm potkávám, jejich příběhy i přítomnost. A  také studené ovocné knedlíky, vůni tlejícího listí, kopretiny, letní rána a české filmy. Chutná mi cokoliv, co uvařil někdo jiný než já. 

 

Seznam rubrik