Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Netvrdím, že jsou takoví všichni, ale v mém okolí je jich hodně. Myslím, že mají o sebe tak trochu větší strach.  :-) Hezky napsáno .

0 0
možnosti

MENSTUUJI - všichni jsou svině ....  všechn bych nejraději zabila, ...všichni chlapi jsou hovada necitlivý ..... jsem zlá hnusná arogantní hysterická..... a ti zlí muži mě VUBEC NEPODPORUJI...

1 1
možnosti

ženy požadují pozornost, citlivost, podporu.. Ale jsou ji schopny samy poskytnout? Potřebuje li pozornost a podporu chlap, jsou s toho stran ženy  akorát blbý kecy o " rýmičce a umírám"   ;-O

1 0
možnosti

Fakt tomu nerozumím. Je to jen takové klišé o té mužské rýmičce nebo je to pravda?

Nějak to nesleduji, ale osobně jsem ležel naposledy, když jsem měl ulomenou nohu.

Připadá mi ostuda přiznat, že mi není úplně dobře, takže dělám, že nic...

A takových je mezi známými hodně.

Nebo to tak funguje jen v Praze? Tady na dálném východě nemáme na hlouposti čas.;-)

1 0
možnosti
Foto

Taky si myslím, že hodně lidí nerado dává najevo, že jim je zle, ale když je hodně zle, pomoc bližních se hodí. Na druhé straně znám i chlapa, co se vyžívá v tom, když manželka kolem něho cvrkotá, takový má důvod obtíže zveličovat.

1 1
možnosti
Foto

Řeknu Vám, měla jsem teď jakousi virózu a chovala jsem se možná taky tak nesnesitelně. Horečka nebyla, ale ukrutná bolest hlavy, museli mi stále obkládat čelo studeným hadrem a vařit čaje. A to jinak nejsem žádná pimprlich. A jsem stejná jako Váš manžel - sotva se trochu uleví, už vymýšlím, jak se zdejchnout. Článek jste napsala moc hezky. R^

0 1
možnosti

Vtipně napsané ;-DR^. Připomnělo mi to sousedku, která u nás před lety večer zazvonila zcela vysílená - měla doma stejného pacienta;-D. Řvali jsme smíchy, když popisovala celodenní péči o něj (byla na mateřské, ale miminko nedalo tolik práce jako manžel s nachlazením). Dodnes si pamatuji její větu: "Kdybyste viděli jeho psí oči, kterými mne sleduje, kdykoli procházím kolem něj" (šla pověsit prádlo na balkon apod.).

0 0
možnosti
Foto

Vyzkoušela jste někdy poslechnout tchýni a vyhověj jí? Postupovat podle jejích rad a manžela obložit cibulí a tvarohem se zdůrazněním, že je to na příkaz maminky a tudíž posvátné?

0 0
možnosti

My máme "rýmečku"  a vy zas "své dny"   !!!  Tak je to vyrovnané !:-P  Takže klííídek !;-)

0 0
možnosti

J31a52n 24J51o24š24t

12. 5. 2013 10:38

Ale my máme "rýmečku" 1 x do roka, ale ony "své dny" každý měsíc :-P!

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS