Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IL

I72v16a65n47a 90L41a21n81c23e

22. 2. 2023 23:01

Asi jsem kočičí,;-) protože neustále "pláču" po svém starém domově.;-( Ale tam mi také chybí ti, co jsem je tak milovala,;-( tak nevím, asi jsem i psí, zase schizofrenie.:-(

0 0
možnosti
IH

Asi mi smečka chybí - ale jsem vyloženě "kočičí"...... Hezky napsáno..

1 0
možnosti
Foto

R^Miluju kačky, skoro celý život mám nějaké okolo sebe a s nadsázkou tvrdím, že sám zvolna metamorfuji v kocoura. Zažitá místa jsou pro mě důležitá, ale ještě důležitější je pro mě heslo pro komunikaci nejen s kočkami, ale i s lidmi: "Dejme si navzájem natolik svobody, abych spolu mohli být šťastní." Mňau:-)

5 0
možnosti
  • Počet článků 45
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 953x
Považuji za ztracený den, kdy jsem nikoho nepobavila. Miluji život takový, jaký je a lidi, které v něm potkávám, jejich příběhy i přítomnost. A  také studené ovocné knedlíky, vůni tlejícího listí, kopretiny, letní rána a české filmy. Chutná mi cokoliv, co uvařil někdo jiný než já. 

 

Seznam rubrik