Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MK

V padesáti budete mít dost a dost zkušeností a přitom budete mít i dost sil je využít. Je to nejkrásnější věk.

1 0
možnosti
IM

I63v34a48n 59M20i18n76á35ř

1. 3. 2023 14:36

Laskavý despekt tohoto druhu mně určitě nevadí. Spíše je smutné, že se naše děti utápějí v módních anglicismech - aniž by měly své vlastní, české ekvivalenty.

1 0
možnosti
VF

... nebo české termity.;-)

0 0
možnosti
VF

Máte dobře nakročené k 80 ! Nekecám :-).

0 0
možnosti
MK

Šunkafleky v hlavě :-) to fakt nechceš, ale dobrý, opět mám poprskaný mobil

3 0
možnosti
JV

Padesátka přinese jenom pořád ten stejný pohled na svět, větší životní zkušenosti a těšení se na vnoučata. Spoustu krásných zážitků a životní pohodu. Horší to bude po šedesátce, ale mohu dosvědčit, že lékaři při operacích dokážou úplné zázraky a prodlouží kvalitu života. Přeji Vám všechno krásné!

0 0
možnosti

Není jak nám, co už máme děti boomery.;-D

4 0
možnosti

Padesátka mi přinese bolavější kolena a zářez do peněženky za zubaře za implantáty. Nic, na co bych se těšil.

Co se stárnutí týče, důležitá je vyváženost. Není potřeba lézt dětem do zadnice, ale zároveň je potřeba si uchovávat mladou mysl. Tu, narozdíl od těla, dokážeme ovlivnit docela slušně. Na vrásky jsou jen krémy a botox.

Jinak, generace si o sobě myslely, že jsou out/hloupé už ve starém Římě. Tj. žádná změna.

0 0
možnosti
AT

Také jsem se od svých dětí dozvěděl, že jsem o to větší boomer, když nevím, co to boomer je. Takže vy jste už postoupila na vyšší level. LOL! :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 45
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 953x
Považuji za ztracený den, kdy jsem nikoho nepobavila. Miluji život takový, jaký je a lidi, které v něm potkávám, jejich příběhy i přítomnost. A  také studené ovocné knedlíky, vůni tlejícího listí, kopretiny, letní rána a české filmy. Chutná mi cokoliv, co uvařil někdo jiný než já. 

 

Seznam rubrik