Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

velmi trefné. Vzpomněla jsem si na sebe, když jsem se vracela do zaměstnání po druhé mateřské... usínala kdekoli a jako první. A mluvila jen tim přihlouplým tónem o hovínkách, kdo kde a jak jsou šikovní, že se to tak povedlo🤣. Já Vám držím palce. Obě dvě - hurá do nových zážitků.

0 0
možnosti
Foto

J68o89s57e43f 98B33á59r95t21a

10. 8. 2023 15:58

Co všechno přijde? Třeba čas flirtování

0 0
možnosti
Foto

když časák - tak se šlehačkou hodně štěstí

0 0
možnosti

Moc vtipné a hlavu vzhůru, nikdy není tak špatně, aby nemohlo být ještě hůř. Doufám, že jsem Vám dodala pozitivum

2 0
možnosti
  • Počet článků 45
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 953x
Považuji za ztracený den, kdy jsem nikoho nepobavila. Miluji život takový, jaký je a lidi, které v něm potkávám, jejich příběhy i přítomnost. A  také studené ovocné knedlíky, vůni tlejícího listí, kopretiny, letní rána a české filmy. Chutná mi cokoliv, co uvařil někdo jiný než já. 

 

Seznam rubrik