Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Dělejte ze starých lidí dementy. Platí to, co je v Berouně na bráně: co jste vy, byli jsme i my, co jsme my, budete i vy.

1 0
možnosti
Foto

R^Pokročit od lekcí "Toto je počítač" a "Jak ho zapnout" ještě neznamená mít vyhráno.;-)

0 0
možnosti
Foto

Pro tento případ jsem svému otci do počítače nacpal Team Viewer, aby mi nemohl tvrdit, že ten počítač zase něco udělal, nebo, že nedělá to co má. Takže po připojení vidím to samé co on a nebude mi vyprávět pohádky po telefonu.

Ano byly to hodinové hovory. Stejně je to těžké. Když ten počítač něco chce a je to tam napsáno česky, tak si toho stejně přečte jen polovinu a potom se diví, že to nefunguje. Ověřeno na vlastní oči a uši když mi měl přečíst celý text o třech větách, tak tu poslední prostě vynechal, že je to vše.

V tu chvíli jsem si vzpomněl na to jak jsem při učení do školy dostával pohlavky když jsem něco nechápal. Dnes bych ho musel umlátit.:-)

0 0
možnosti

Stáří je v některých případech velmi nedůstojné,,,,což je můj případ a tak vy mladší mějte prosím trochu pochopení, taky se toho dožijete;-D;-D;-D

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS