Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

teď po svátcích obžerství to fakt chce trochu zatnout zuby a nějaké kilíčkou sundat, ale nic se nemá přehánět;-)

0 0
možnosti
Foto

Má drahá polovička mě začala trápit hlady už někdy v listopadu a pod té doby jsem shodil 6 kg. No ještě tak 10 by to chtělo, ale nebude to jednoduché. Problém některých lidí je opravdu to, že mají naučených asi 10 jídel a mimo to nefungují.

0 0
možnosti
Foto

Takže to vezmu od začátku.

Pokud je člověk normální tak se stravuje takzvavou vyváženou stravou.

To znamená, že si klidně jeden den dám řepu, druhý den klidně tofu, třetí den klidně knedlíky s vejci a další den to bude nějaký steak. Do toho si dám klidně guláš a omáčku. K večeři si dám zeleninový salát na tisíc způsobů.

Jo a kefír a pivo miluju skoro stejně, To se vůbec nevylučuje a každé se pije při jiné příležitosti.

Další varianta je ta, že vlastně neumíte vařit a jen se vymlouváte proč to ten druhý nechce.

1 0
možnosti
  • Počet článků 45
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 953x
Považuji za ztracený den, kdy jsem nikoho nepobavila. Miluji život takový, jaký je a lidi, které v něm potkávám, jejich příběhy i přítomnost. A  také studené ovocné knedlíky, vůni tlejícího listí, kopretiny, letní rána a české filmy. Chutná mi cokoliv, co uvařil někdo jiný než já. 

 

Seznam rubrik